Termeni și condiții

Termeni și condiții



I.Definiții

Termenii utilizați în acești Termeni și condiții:
1. Client - persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizațională care nu este o persoană juridică ale cărei dispoziții speciale acordă o capacitate juridică să realizeze comenzi în magazinul online;
2. Codul civil - Legea din 23 aprilie 1964 (Legea nr. 16, punctul 93, astfel cum a fost modificată);
3. Regulament - aceste Termeni și condiții valabile pentru furnizarea de servicii electronice de către OZONEE.RO;
4. Magazinul online ( Magazinul) - un serviciu online disponibil pe www.OZONEE.RO prin care Clientul poate plasa comenzi;
5. Bunuri - produse prezentate în magazinul online;
6. Contractul de achizitie - Contract de vânzare a bunurilor conform Codului Civil, încheiat intre OZONEE.RO și Client prin intermediul siteului web al Magazinului;
7. Legea privind drepturile consumatorilor - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Codul civil din 2014, punctul 827);
8. Legea privind furnizarea de servicii electronice - Legea din 18 iulie 2002 privind prestarea serviciilor electronice (Codul civil nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare);
9. Comanda - declarația de intenție a clientului, care vizează direct încheierea contractului de cumpărare, precizând în special tipul și codul Bunurilor.

II. Dispoziții generale

1. Aceste Termeni și condiții definesc regulile pentru utilizarea magazinului online disponibil pe www.OZONEE.RO.
2. Aceste Termeni și condiții sunt în conformitate cu regulamentul menționat în art. 8 din Legea privind furnizarea de servicii electronice.
3. Magazinul online OZONEE.RO, care funcționează pe site-ul www.OZONEE.RO, este administrat de compania ALPHA FASHION SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SP.K., str. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, CIF .: PL 9291906045, Reg.com.: 368062332.
Înregistrată în Registrul comerțului din Registrul Curții de Justiție din județul ZIELONA GÓRA, VIII.DEPARTAMENTUL ECONOMIC AL REGISTRULUI CURTEA DE JUSTIȚIE NAȚIONALĂ sub numărul 0000691242.
4. Aceste regulamente prevăd în special:
- regulile de înregistrare și utilizare a contului de utilizator ca parte a magazinului online;
- condițiile de creare a comenzilor prin magazinul online;
- regulile privind încheierea contractelor comerciale pentru utilizarea serviciilor furnizate în cadrul magazinului online.
5. Utilizarea unui magazin online este posibilă cu condiția ca sistemul IT utilizat de client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:
a) Internet Explorer versiunea 8 sau mai nouă cu suport Java Script sau
b) un alt tip de browser: Firefox, Chrome, Safari, ...
c.) Rezoluție minimă a ecranului [1024] x [768] pixeli.
6. Pentru a putea utiliza magazinul online, un client ar trebui să aibă acces la un dispozitiv sau un terminal cu acces la Internet.
7. În conformitate cu legislația în vigoare, compania OZONEE.RO își rezervă dreptul de a restricționa furnizarea de servicii comerciale online la persoanele cu vârsta de peste 18 ani. În acest sens, potențialii clienți vor fi avertizați asupra celor de mai sus.
8. Clienții pot accesa aceste Termeni în orice moment prin link-ul de la www.OZONEE.RO și le pot descărca și tipări."

III. Reguli pentru utilizarea magazinului online

1. Înregistrarea în magazinul on-line este opțională. Clientul poate efectua o comandă fără înregistrare în Magazin, după ce a citit și a acceptat aceste Termeni și condiții. Înregistrarea va fi efectuată prin completarea și acceptarea unui formular de înregistrare disponibil pe unul dintre site-urile magazinului. Condiția de înregistrare este consimțământul cu conținutul Termenilor și condițiilor și acordul cu furnizarea de date cu caracter personal marcate ca fiind obligatorii. Atunci când plasați o comandă "fără înregistrare", va fi creat un cont cu datele necesare procesării comenzii, adică detaliile de contact . Odată ce plasați o comandă, ID-ul sau numărul de comandă sunt stocate în sistem pentru o utilizare ulterioară, adică înlocuirea produsului sau returnarea produsului, după caz. În acest fel, putem identifica un ordin de schimb sau de returnare și putem îmbunătăți implementarea. La înregistrarea unui cont în sistem, utilizatorul introduce numele de utilizator unic, care nu poate fi schimbat mai târziu. La cererea clientului / utilizatorului datele de logare pot fi șterge și contul blocat, dar datele de logare rămân în sistem. Prin urmare, vă recomandăm să nu vă înregistrați cu date care nu doriți să rămână în sistem. Compania OZONEE.RO poate retrage dreptul clientului de a utiliza magazinul electronic și să restrângă accesul la unele sau la toate resursele magazinului online cu efect imediat, în cazul în care Clientul încalcă acește Termeni și condiții, în special dacă Clientul: - se înregistrează în magazinul online cu date false, inexacte sau neactuale sau care încalcă drepturile unor terțe părți, - a încălcat drepturile unor terțe părți prin intermediul magazinului online, în special drepturile personale ale altor clienți ai magazinului online, - a permis un alt comportament pe care compania OZONEE.RO îl poate considera ca un comportament contrar legii aplicabile sau principiilor generale de utilizare a internetului sau în detrimentul reputației OZONEE.RO. O persoană care a fost lipsită de dreptul de a utiliza magazinul online nu se poate reînregistra fără consimțământul prealabil al OZONEE.RO. 2. Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și a datelor referitoare la serviciile furnizate pe site, magazinul electronic adoptă măsuri tehnice și organizatorice adecvate gradului de amenințare la adresa securității serviciilor furnizate, în special măsuri de prevenire a achiziționării și modificării datelor personale transmise prin Internet de către persoane neautorizate. 3. Clientul este obligat în special: să nu furnizeze sau să nu transmită un conținut interzis prin lege, de ex. conținut care promovează violența, defăimarea sau încălcarea drepturilor personale și a altor drepturi ale terților, să utilizeze magazinul online într-o manieră care nu interferează cu funcționarea acestuia, în special utilizarea anumitor programe sau dispozitive specifice, să nu accepte activități cum ar fi: trimiterea sau transmiterea de informații comerciale nesolicitate (spamuri) în magazinul online, să utilizeze magazinul online într-un mod care nu este incomod pentru alți clienți și pentru OZONEE.RO, să utilizeze orice conținut postat în magazinul online doar pentru uz personal, să utilizeze magazinul online într-o manieră compatibilă cu prevederile legii aplicabile pe teritoriul Republicii Polone, cu prevederile regulamentelor, precum și cu principiile generale de utilizare a internetului. 4. Mărimea articolelor de îmbrăcăminte Compania OZONEE oferă o varietate de produse care îndeplinesc așteptările ridicate ale clienților mulțumiți. Avem o gamă largă de produse de la diferiți producători, așa că vă recomandăm să nu urmați dimensiunea de pe eticheta specificată în descrierea produsului. Majoritatea producătorilor au o mărime diferită. Prin urmare, pentru fiecare produs din magazinul nostru este disponibil un tabel de mărimi. Înainte de achiziționare, clientul trebuie să citească acest tabel pentru a evita cumpărarea unei mărimi greșite. Pentru fiabilitatea datelor, se măsoară la îmbrăcăminte partea din față, fără a se întinde, cu nasturi sau fermoar închis (dacă este cazul). Pentru ca noua îmbrăcăminte să vă fie bună, vă recomandăm să vă măsurați acasă hainele preferate în același fel. Pentru a obține diametrul înmulțiți valoarea măsurată cu 2. În fiecare model se măsoară câte o piesă din fiecare mărime, deci pot exista diferențe minime în dimensiunile date în tabel (toleranță la eroare +/- 3 cm).

IV. Procedura de încheiere a contractelor

1. Pentru a încheia un contract de cumpărare în magazinul online, accesați site-ul www.OZONEE.RO, selectați produsul sau produsele dorite, urmați pașii din formularul de comandă pe baza informațiilor disponibile pe site.
2. Clientul selectează bunurile comandate adăugându-le în coș.
3. Clientul poate modifica datele introduse în formularul de comandă precum și bunurile selectate până în momentul trimiterii comenzii. Urmați mesajele afișate și informațiile disponibile pe site.
4. După furnizarea datelor necesare de către Client, va fi afișat un rezumat al Comenzii. Rezumatul comenzii va include, printre altele, o descriere a bunurilor sau serviciilor selectate, costul total și toate celelalte costuri legate de comandă.
5. Pentru a trimite o comandă, trebuie să acceptați Termenii și condițiile, să furnizați informații personale marcate ca obligatorii și să apăsați butonul pentru a confirma finalizarea comenzii.
6. Informațiile despre bunurile listate pe site-ul comercial reprezintă o ofertă în sensul art.§ 623 din Codul civil. Trimiterea comenzii de către Client este o declarație de intenție de a încheia un Contract de cumpărare cu OZONEE.RO în conformitate cu aceste Termeni și condiții.
Contractul se consideră încheiat la primirea comenzii Clientului în sistemul informatic al Magazinului online, cu condiția ca acesta să fie în conformitate cu Termenii și condițiile. După încheierea contractului, clientul va primi un e-mail care va confirma toate elementele esențiale ale Comenzii.
7. Contractul de cumpărare este încheiat în limba română în conformitate cu reglementările în vigoare.

V. Livrare

1. Livrarea mărfurilor se efectuează în România.
Produsul este expediat imediat ce plata este creditată în contul nostru. De obicei, în 24 ore din momentul plasării comenzii de către consumator, dar cel mult în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrarea plății. Cu toate acestea, în cazul unor evenimente accidentale neprevăzute, ne rezervăm dreptul de a trimite bunurile în termen de 5 zile lucrătoare. Comenzile se procesează și expediază de luni până vineri. Nu expediem mărfuri în zilele de sâmbătă, duminică și în sărbătorile legale. La fel nici companiile de curierat nu lucrează în weekend.
2. Livrarea bunurilor comandate se face prin:
- compania de curierat DPD
Costurile de livrare pot fi găsite la : WWW.În plus, costurile de livrare vor fi afișate la momentul plasării comenzii.
3. Data estimativă de livrare de către operatorul de transport:
A. Livrări în cadrul țării
- Timpul de livrare prin curier este de 5-9 zile lucrătoare
4. Clienții pot accesa aceste Termeni și condiții în orice moment prin intermediul link- ului de pe site-ul www.OZONEE.RO și le pot descărca și imprima. Confirmarea prevederilor substanțiale ale Contractului de vânzare către Client se efectuează prin trimiterea unei confirmări la adresa de e-mail furnizată de client la care se anexează o specificație a comenzii și a facturii cu TVA.
Mai multe detalii la subpagina Costuri și modalitatea de livrare

VI. Costuri și metode de plată
1. Prețurile mărfurilor sunt exprimate în RON și includ toate taxele, inclusiv TVA (cu o diferențierea ratei), taxele vamale și toate celelalte componente.
2. Clientul poate plăti prețul în următoarele modalități:
- prin transfer bancar
- plata ramburs la livrare
- plata prin sistemul PayU

VII. Dreptul de retragere din contract

Începutul termenului limită în cazul unui contract care obligă transferul de proprietate asupra unui obiect, și anume un contract de vânzare a bunurilor:
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract în termen de 14 zile fără a da vreun motiv. Termenul limită de retragere a contractului expiră după 14 zile de la data la care ați intrat în posesia bunurilor sau în care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dvs., a intrat în posesia acestora.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract, trebuie să ne trimiteți un formular de retragere împreună cu produsul pe care l-ați cumpărat la următoarea adresă: (ALPHA FASHION, str. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA) ca o declarație clară (de exemplu, scrisoare trimisă prin poștă). Puteți utiliza formularul de retragere model de pe site-ul nostru, dar nu este obligatoriu.

Pentru a respecta perioada limită de retragere, este suficient să prezentați informații cu privire la exercitarea dreptului dvs. de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

Efectele retragerii din contract
În cazul retragerii din Contract, vom returna plățile primite de la client (cu excepția costului returnării Produsului) imediat dar în orice caz, nu mai târziu de 14 zile după ce am fost informați cu privire la decizia clientului de a se retrage din Contract. Banii vor fi rambursați utilizând aceleași metode de plată pe care le-ați utilizat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care se convine altfel în mod expres; în orice caz, veți suporta numai costul returnării produsului returnat (nu acceptăm retururi cu plata pentru transport la livrare). Putem reține rambursarea plății pentru produsele returnate până când veți primi articolul sau până când veți furniza dovada returnării sale, în funcție de evenimentul care apare mai întâi. Dacă nu ați oferit să ridicați bunurile în cazul retragerii, introduceți următoarele:
Trimiteți-ne bunurile înapoi la adresa ALPHA FASHION str. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, POLONIA, fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați notificat retragerea din contract. Termenul limită este îndeplinit dacă trimiteți returul înapoi în termen de 14 zile. Costul pentru transport legat de returnarea bunurilor este suportat de client. Clientul este responsabil numai pentru reducerea valorii bunurilor care apar din utilizarea lui în alte moduri decât cele necesare pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea acestora.
În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul este considerat nevalabil. Returul trebuie să aibă loc în cel mai scurt timp posibil de la livrare dar nu mai târziu de 14 zile. Mărfurile achiziționate trebuie returnate împreună cu formularul completat și atașat în colet împreună cu decizia de retragere din contractul la distanță, dar acest lucru nu este obligatoriu
Dreptul de retragere din contract este eliminat în următoarele cazuri
- un contract în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile prețului pieței financiare asupra căruia comerciantul nu are control și care ar putea apărea înainte de expirarea perioadei de retragere;
- un contract în care obiectul este un produs personalizat, fabricat în conformitate cu specificațiile clientului pentru a satisface nevoile sale individuale;
- un contract privind bunurile cu durată scurtă de viață;
- un contract în care obiectul este livrat într-un ambalaj sigilat care, după deschiderea pachetului, nu poate fi returnat din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
- un contract în care obiectul serviciului sunt elemente care, după natura lor, sunt legate în mod inseparabil de alte lucruri;
- un contract în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice ale căror prețuri au fost convenite la încheierea contractului de vânzare și care pot fi livrate numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra căreia întreprinzătorul nu are control;
- un contract în care consumatorul a solicitat în mod explicit comerciantului să vină la el pentru reparații sau întreținerea necesară. În cazul în care antreprenorul oferă alte servicii decât cele solicitate de consumator sau furnizează alte elemente decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau a întreținerii, dreptul la retragere din contract este acordat consumatorului în ceea ce privește serviciile sau elementele suplimentare;
- un contract în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice furnizate într-un ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare;
- contracte de furnizare de ziare, periodice și reviste, cu excepția unui contract de abonament;
- un contract încheiat în cadrul unei licitații publice;
MODELUL FORMULUI DE RETRAGERE DIN CONTRACT
(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)
Destinatar:
ALPHA FASHION OZONEE.RO,
NAftowa 5
65-705 Zielona Góra
Poland
SHOP@OZONEE.RO

- Informez pe această cale (*) că doresc să mă retrag din contractul de vânzare a următoarelor articole (*) contract pentru o lucrare care implică următoarele articole (*) / pentru furnizarea următorului serviciu (*)
- Data încheierii contractului (*) / înregistrarea(*)
- numele și prenumele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului
- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai dacă formularul este trimis în format scris pe hârtie)
- Data
(*) Se elimină dacă nu se aplică.

Condiția pentru returnaria banilor este treceria în formular numărului de cont corect în format IBAN.

Formulare alternative disponibile pentru descărcare și tipărire:
Formular alternativ de retragere din contract în format PDF (necesită versiunea curentă a programului Adobe Reader)
Formular alternativ de retragere din contract în format JPG

Adresa poștală
ALPHA FASHION OZONEE.RO,
NAftowa 5
65-705 Zielona Góra
Poland
Rețineți că nu acceptăm retururi cu plata pentru transport la livrare. Rambursăm banii în contul bancar dat de Clientt.
Din motivul igienii, nu acceptăm returnări de lenjerie.
Trimiteți mărfurile înapoi la adresa de mai sus.

Bunurile trebuie ambalate cu atenție pentru a le proteja de daune în timpul transportului. Mărfurile returnate trebuie să fie în ambalajul producătorului. Acest lucru este util în special pentru întoarcerea cămășilor, care datorită specificului lor ar trebui să fie ambalate în pungi de plastic cu elemente de rigidizare și legare. În absența unei etichete, a ambalajului producătorului și a elementelor sale suplimentare în conformitate cu noua directivă a UE, magazinul poate percepe clientului costuri pentru deficiențele menționate mai sus..

Consultanții noștri sunt disponibili de luni până vineri între orele 8:30 și 16:30 la numărul de telefon: și la e-mail: shop@ozonee.ro

VIII. Procedura de reclamații

1. Vânzătorul OZONEE.RO este responsabil față de client, care este consumator în temeiul art. 22 din Codul civil, în special art. 556 și art.§ 623 din Codul civil.
2. Plângerile care decurg din încălcarea drepturilor Clientului garantate de lege sau în temeiul acestui Regulament trebuie adresate către: OZONEE.RO care, se obligă să examineze orice plângere în termen de 14 zile iar dacă acest lucru nu este posibil, să informeze clientul în această perioadă, când va fi luată în considerare plângerea sa.
3. OZONEE.RO nu este un producător de bunuri. OZONEE.RO nu este responsabil pentru garanția bunurilor vândute. Producătorul este responsabil de garanția bunurilor vândute conform termenilor și condițiilor specificate în certificatul de garanție. În cazul în care certificatul de garanție permite o astfel de posibilitate, clientul poate trimite cererile de garanție direct la un service autorizat a cărui adresă este indicată în certificatul de garanție.
4. Rețineți că, aveți posibilitatea de a utiliza procedurile de plângere și reclamații extrajudiciare în conformitate cu procedura de soluționare online a litigiilor elaborată de Comisia Europeană la: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

IX. Plângeri privind furnizarea de servicii electronice

1. OZONEE.RO ia măsuri pentru a se asigura că Magazinul funcționează corect, în măsura în care rezultă din cunoștințele tehnice actuale și se angajează să înlăture orice nereguli raportate de clienți într-un timp rezonabil.
2. Clientul are obligația să notifice imediat OZONEE.RO despre orice nereguli sau întreruperi în funcționarea site-ului Magazinului Online.
3. Clientul poate raporta nereguli privind funcționarea Magazinului către: ALPHA FASHION, str. NAFTOWA 5, 65-705 ZIELONA GÓRA, SHOP@OZONEE.RO sau prin utilizarea formularului de contact.
4. În plângere, Clientul trebuie să furnizeze numele și prenumele, adresa de corespondență, tipul și data neregulilor legate de funcționarea Magazinului.
5. Compania OZONEE.RO se obligă să examineze fiecare reclamație în termen de 14 zile și, dacă nu este posibil, să informeze clientul în această perioadă, când va fi luată în considerare plângerea.

X. Dispoziții finale

1. Soluționarea oricărui litigiu între OZONEE.RO și Client care este consumator în sensul art. 22 din Codul civil, este supus instanțelor judecătorești competente în conformitate cu prevederile dispozițiilor relevante din Codul de procedură civilă.
2. Soluționarea litigiilor dintre OZONEE.RO și Client, care nu este consumator conform art. 22 al Codului civil se face la Curtea judecătorească sub a cărei jurisdicție aparține compania OZONEE.RO.
3. În materiile care nu intră sub incidența prezentelor reglementări, se aplică prevederile Codului civil, prevederile Legii privind furnizarea de servicii electronice și alte prevederi relevante ale legislației poloneze.
4. Informații privind soluționarea litigiilor în conformitate cu art. 14 par. 1 din Regulamentul privind SOL: http://ec.europa.eu/consumers/odr/Comisia Europeană oferă un sistem online de soluționare a litigiilor în materie de consum (ODR). Reglementările de mai sus în versiunea PDF sunt disponibile pentru descărcare și tipărire după ce faceți clic pe link.

pixel