Returnare - Reclamaţie

CONT OZONEE

PACHET DE BENEFICII

Prin crearea contului OZONEE aveți mai multe beneficii

Înregistrare

Ce câștigi creand un cont?

Cu contul Ozonee poți mai multe! Înregistrați-vă și verificați posibilitățile contului Ozonee. Dacă nu-ți va place, îl poți poți șterge.

  • Istoria comenzilor
  • Reduceri suplimentare
  • Compara produsele
  • Returnări online
jakna

Returnarea produselor

1. Descarcă și printiază retragerea din contract

Fără semnătură, nu vă vom putea accepta returnarea.

Generator de retur

Condiția pentru returnaria banilor este treceria în formular numărului de cont corect în format IBAN.

2. Trimiteți pachetul la adresa:

Aveți două opțiuni:

1. Principala noastră adresă de retur
Transportul mai scump direct la adresa noastră În Polonia. Proces mai rapid de rambursare a banilor.


Alpha Fashion Ozonee.ro
Naftowa 5
65-705 Zielona Gora
Poland



2. Trimitere la agentul nostru de transport în Arad Aceasta nu este departamentul nostru, este numa i posibilitatea ieftină de return prin agentul nostru de transport, dar cu o perioadă prelungită de așteptare livrării coletului nouă în Polonia Coletul merge mai întâi la arentul nostru după ce este trimisă nouă.
Timpul de 14 zile pentru o rambursare este socotit de la data primirii coletului DE NOI


Paxy – Ozonee
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea


Din motivul igienii, nu acceptăm returnări de lenjerie.



3. Bani înapoi

Condiția pentru returnaria banilor este treceria în formular numărului de cont corect în format IBAN.

Veți primi banii înapoi până la 14 zile după ce primim pachetul de returnare.
Vă rugăm să aveți în vedere că nu acceptăm pachetele ramburs. Returnarea se face cu aceeași metodă cu care a fost achitată comanda, iar în cazul comenzii care a fost plătită la livrare, returnarea se face numai în contul bancar indicat de client.

Mărfurile trebuie ambalate cu atenție pentru a le proteja de daune în timpul transportului. Mărfurile returnate trebuie să fie în ambalajul original al producătorului. Acest lucru se aplică în special întoarcerii cămășilor, care, datorită naturii lor speciale, ar trebui să fie în pungi de plastic cu elemente de rigidizare și fixare. În lipsa unei etichete, a ambalajului producătorului și a elementelor sale suplimentare, în conformitate cu noua directivă UE, magazinul poate percepe clientul costurile deficiențelor menționate mai sus.
Din motive de igienă, nu acceptăm returnarea lenjeriei.

Costuri de depozitare

Bunurile returnate cu încălcarea regulamentelor sau legii aplicabile vor fi returnate pe cheltuiala Clientului.

Informație

1. Indiferent de modalitatea de returnare a mărfii, acestea trebuie ambalate într-un mod adecvat pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
2. Bunurile returnate vor fi acceptate numai atunci când sunt trimise înapoi cu conținutul complet (de asemenea, cadouri, cadouri etc.), iar produsul în sine și accesoriile nu sunt deteriorate.
3. Vă rugăm să atașați formularul de returnare completat și dovada cumpărării bunurilor la bunurile returnate.
Nu primim colete trimise cu plata la livrare. Returul trimis în acest mod este returnat expeditorului, deoarece nu putem prelua așa colete.
4. Procesăm rambursarea în termen de 14 zile de la data primirii coletului returnat.



DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Dreptul de a vă retrage din contract, Aveți dreptul de a vă retrage din acest contract în termen de 14 zile fără a oferi niciun motiv. Perioada de retragere va expira după 14 zile din ziua în care primiți produsele, sau în ziua primirii de persoana indicat de dvs., obținând deținerea fizică a bunurilor.

Pentru a vă folosi dreptul de retragere, trebuie să ne trimiteți formularul de retragere împreună cu produsul achiziționat la una dintre cele două adrese de mai sus, ca o declarație fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă). Puteți modelull de formular de retragere, dar nu este obligatoriu.

Pentru a respecta termenul limită de retragere din contract, este suficient să trimiteți informații cu privire la exercitarea dreptului dvs. de retragere din contract înainte de termenul limită de retragere din contract.

CONSECINȚELE RETRAGERII DIN CONTRACT

În cazul retragerii din acest contract, vom restitui fondurile prin transfer bancar în contul bancar indicat sau prin sistemul PayU sau PayPal în cazul plății pentru achiziții prin intermediul acestui intermediar (ATENȚIE vindem fără numerar, prin urmare nu rambursăm în numerar sau prin transfer poștal) imediat, și în orice caz nu mai târziu de 14 zile. Nu veți suporta nicio taxă suplimentară în legătură cu această returnare afară de costul tranportului de returnare, (ATENȚIE nu acceptăm coletele cu plata ramburs din cauza funcționării fără numerar a companiei) sau orice alte condiții pe care clientul le-a aceptat la cumpărare.
Putem reține rambursarea banilor, până când primim bunurile sau până primim numărul contului bancar care lipsia sau a fost transmis incorect la care urma să se facă rambursarea. Vă rugăm să trimiteți înapoi la una dintre cele două adrese menționate mai sus imediat, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care ne-ați informat despre retragerea dvs. din acest contract, împreună cu formularul declarația completâ de retragere din contractul încheiat la distanță. Utilizarea șablonului de formular disponibil pe site-ul magazinului nu este obligatorică. Termenul limită este respectat dacă trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor. Sunteți responsabil pentru reducerea valorii articolului care rezultă din utilizarea acestuia într-un mod diferit decât era necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului și consimțământul exprimat în timpul procesului de cumpărare și returnare. În cazul retragerii dintr-un contract la distanță, contractul este considerat anulat.

Dreptul de a se retrage din contract de către consumator este exclus în cazul:

1. Contractul în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile pieței financiare asupra cărora antreprenorul nu are control și care poate apărea înainte de termenul de retragere din contract;
2. Contractul în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește pentru a-și satisface nevoile individuale;
3. Contractul în care obiectul serviciului este un articol care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate;
4. Contractul în care obiectul serviciului este un articol livrat într-un pachet sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea pachetului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
5. Contractul în care obiectul serviciului sunt articole care, după livrare, datorită naturii lor, rămân inseparabil legate de alte articole;
6. Contractul în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a cărui livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărei valoare depinde de fluctuații pe piața asupra căreia vânzătorul nu are control;
7. Contractul în care consumatorul a solicitat în mod expres antreprenorului să vină la el pentru reparații urgente sau întreținere. În cazul în care antreprenorul oferă servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de consumator, sau furnizează alte articole decât piesele de schimb necesare reparării sau întreținerii, consumatorul are dreptul să se retragă din contract în ceea ce privește serviciile sau articolele suplimentare;
8. Contractul în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe informatice livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare;
9. Contractul pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament;
10. Contractul încheiat la o licitație publică.

Reclamații

Dacă doriți să faceți o reclamație și v-ați înregistrat la plasarea unei comenzi, conectați-vă la contul dvs. și generați o declarație electronică pentru produsul selectat în conformitate cu instrucțiunile furnizate mai sus, atașând în colet formularul de reclamație pe care îl puteți descărca mai jos.

Baza pentru inițierea procedurii de reclamație este de a ne trimite bunurile curate reclamate împreună cu un formular de reclamație completat și semnat. Bunurile murdare nu vor fi supuse reclamației. Pentru a face o reclamație, vă rugăm să o trimiteți prin curier sau prin colet poștal (din motive fiscale nu acceptăm colete cu plata la livrare) la una dintre cele două adrese de mai jos:



Paxy – Ozonee
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea

Cu adnotația Ozonee și dovada de achiziție și formular de returnare complet





Generator de reclamații

Reclamații privind expedieria cu asigurare suplimentară:
Când ridicați coletul, deschideți coletul la curier. În caz de deteriorări, va fi util să întocmiți un raport de deteriorare de către curier după ce vă rugăm să ne contactați.

Condiții de vânzare
Prin achiziționarea bunurilor, acceptați reglementările ALPHA FASHION. Condițiile de vânzare de mai sus se aplică tuturor tranzacțiilor încheiate pe baza ofertelor magazinului nostru online.

Rezolvarea litigiilor extrajudiciare online
Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că aveți opțiunea de a utiliza proceduri extrajudiciare de plângere și de reparare în conformitate cu procedura de soluționare online a litigiilor dezvoltată de Comisia Europeană, disponibilă la: http://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event= main.home.show

pixel