Întrebări frecvente

Înainte să faceți o comandă


1. Cum să găsiți cel mai repede produsul pe care îl căutați?
  • Cel mai simplu este prin folosirea motorului de căutare situat în colțul din dreapta sus
  • Prin căutarea categoriilor din meniu sus

2. Este posibilă plasarea comenzilor fără a fi necesară înregistrarea pe site?
Comenzile pot fi plasate prin selectarea "Comandă fără înregistrare" în coșul de cumpărături, atunci nu este nevoie să creați un cont de utilizator în magazin. După ce plasați o comandă, contul este creat automat în scopul procesării comenzii

3. Primesc o confirmare prin e-mail după plasarea comenzii fără înregistrare?
Fiecare tranzacție din magazinul nostru este confirmată electronic la adresa dvs. de e-mail. Nu contează dacă clientul a creat un cont sau a făcut o achiziție rapidă fără înregistrare - acesta primește întotdeauna un rezumat cu detaliile comenzii pe adresa de e-mail furnizată.

4. Pot obține o factură în colet?
Este posibil acest lucru dar cu condiția să selectați această opțiune în formularul de comandă și să completați toate câmpurile, cu datele necesare pentru emiterea unei facturi cu TVA. Astfel factura va fi atașată în colet.

5. Cum puteți verifica dacă un produs este disponibil?
Fiecare produs de pe site-ul nostru conține la descriere și informații despre starea disponibilității și timpul estimativ de livrare. În momentul lipsei de bunuri, oferim informații suplimentare despre livrare.

6. Pot anula o comandă pe care am plasat-o deja?
Da, puteți anula o comandă înregistrată. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți și să le furnizați numărul comenzii pe care l-ați primit în confirmarea comenzii pe email. O comandă care a fost deja expediată din magazin nu mai poate fi anulată. Pentru a evita astfel de situații, vă rugăm să vă gândiți bine înainte de efectua o comandă.

ALȚI PAȘI LEGAȚI DE COMANDĂ?


7. Pot să ridic personal produsul comandat?
Nu. Nu avem opțiunea de ridicare personală.

8. Care sunt modalitățile de plată pentru bunurile achiziționate?
Metodele de plată disponibile pot fi găsite la subpagina: Costurile de livrare / Modalități de plată.

9. Cât de repede expediați bunurile?
Totul depinde de selectarea modalității de plată și de curierat. Vom începe procesarea comenzii în termen de 24 de ore din momentul înregistrării plății în contul nostru, deci plata prin transfer bancar va amâna expedierea cu 2-3 zile. Procesarea însăși durează de obicei 48 de ore. Cu toate acestea, în cazul unor evenimente accidentale neprevăzute, ne rezervăm dreptul de a trimite bunurile în termen de 5 zile lucrătoare. În ceea ce privește livrarea, curierul DPD are un termen de 72 de ore de livrare. Prin urmare, data de livrare a comenzii poate varia de la 5 la 10 zile lucrătoare. Toate modalitățile posibile de livrare a coletului împreună cu costurile pot fi găsite aici http://ozonee.ro/Plata-si-moduri-de-livrare-cabout-rum-390.html

10. Trimiteți colete și în weekend?
Comenzile se procesează și expediază de luni până vineri. Nu expediem colete în zilele de sâmbătă, duminică și în sărbătorile legale. La fel nici companiile de curierat nu lucrează în weekend.
11. A fost deja expediată comanda mea?
Informații despre starea comenzii actuale sunt disponibile la subpagina "Contul meu" (numai pentru clienții înregistrați). În plus, pe emailul din comandă sunt trimise regulat informații despre starea actuală a comenzii ("În procesare", "Expediată" etc.).

12. Expedierea nu a fost livrată în perioada de timp specificată - ce ar trebui să fac?
Dacă expedierea nu este livrată în termen de 3-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Prin furnizarea numelui și a numărului comenzii, vom examina ce se întâmplă cu comanda / expedierea dvs.

13. Curierul a adus coletul, dar nu am fost acasă. Ce ar trebui să fac?
Curierul este obligat să repete livrarea de două ori. Această opțiune este garantată în serviciile oferite de compania de curierat. Acest lucru nu generează taxe suplimentare pentru destinatar. În cazul în care curierul nu găsește pe nimeni la domiciliu, probabil că va face un apel telefonic la numărul clientului pentru a stabili timpul potrivit.

14. Pot returna un produs achiziționat? Cum să procedez?
Regulile privind dreptul de retragere dintr-un contract la distanță pentru bunurile achiziționate sunt enumerate la subpagina: Returnarea produselor - retragerea din contract.

15. Am primit un alt produs decât am comandat - ce ar trebui să fac?
Contactați-ne cât mai repede posibil prin e-mail sau telefonic pentru a ne informa despre situație. În cazul în care eroarea a fost cauzată din vina noastră, vom face schimb rezonabil de produse și vom returna costurile de transport în contul clientului. Trimiteți produsul achiziționat înapoi la noi împreună cu Formularul de reclamație https://ozonee.ro/Returnare-Reclamatie-cabout-rum-392.html.

16. Ce se întâmplă dacă coletul este deteriorat în timpul transportului?
În caz de deteriorare vizibilă, de ex. deteriorarea ambalajului. La livrare, va fi util să elaborați un raport privind daunele de față cu curierul.

COMANDA A FOST LIVRATĂ


17. Pot returna sau înlocui produsul?
Dacă ridicați produsul comandat și se dovedește prea mic sau prea mare, îl puteți schimba cu o altă mărime. Produsul poate fi returnat fără a da nici un motiv iar banii vor fi restituiți în contul bancar al clientului. Produsul care urmează să fie înlocuit sau returnat trebuie trimis la noi (costurile de expediere sunt plătite de cumpărător) împreună cu formularul de returnare sau de schimb. Pentru mai multe informații privind returnarea și schimbul (dreptul de retragere), vizitați subpagina Returnarea / schimbul produselor.
pixel